Thursday 28 September 2017

Kindness Malaysia ucap terima kasih...

Alhamdulillah hari ini, 28 September 2017, saya diberi kesempatan untuk ke udara bersama Bernama News Channel berkongsi tentang Kindness Malaysia. 
Kita make up dulu!
Saya dijemput untuk slot Inspirasi Pagi di bawah rancangan Nine11. 
Pengacara Bernama, saudara Helmi dan Chad Le bijak mengolah soalan dan memudahkan saya untuk sampaikan misi Kindness Malaysia serta matlamat yang ingin dicapai.
Jemputan dari penerbit mengatakan saya perlu elak dari memakai pakaian berwarna merah, jalur lurus dan polkadot.
Agaknya kerana kerusi di studio itu berwarna merah. 
Saya tiba jam 8.50 pagi dan akan ke udara jam 9.45 pagi.
Tiba sahaja di Bernama, saya dibawa ke bilik make up sebelum dibawa ke ruang tetamu.
Saya mewakili Kindness Malaysia mengucapkan jutaan terima kasih kepada Bernama News Channel kerana memberi peluang ini bagi menyebarkan kebaikan tidak kira tempat, masa atau pada sesiapa pun.
Muhammad bin Kamarulazizi
Pengasas Kindness Malaysia
Executive Member World Kindness Movement


No comments:

Post a Comment