Friday 12 October 2018

Bernama Pulau Pinang terima kunjungan pegawai ibu pejabat


Rombongan pegawai sumber manusia dan kewangan dari ibu pejabat mengakhiri lawatan ke pejabat-pejabat biro di utara dengan mengunjungi Pulau Pinang hari ini.
“Banyak isu  berbangkit dapat diselesaikan dan perkara lain yang boleh dibuat penambahbaikan selain mengeratkan hubungan ibu pejabat dengan petugas di biro,” kata Pengurus Sumber Manusia Puan Mariati Arif.
Pejabat Bernama Pulau Pinang di 39B Jalan Rangoon, Georgetown yang dikunjungi itu baharu diduduki oleh Bernama setelah pejabat sebelum ini dinaiki air dalam banjir yang disifatkan paling buruk melanda Pulau Pinang pada November lepas.
Ketika itu para petugas tidak boleh beroperasi dalam pejabat kerana tiada elektrik manakala permaidani semuanya rosak disebabkan banjir.
Ketua Biro, Sharifah Nurliza Syed Mohammad berkata masalah banjir tidak lagi timbul di pejabat baharu itu yang terletak di tengah bandaraya.
“Kawasan ofis ni bukan kawasan banjir so dah tak ada masalah banjir...,” katanya yang menghadiri pertemuan dengan para pegawai dari ibu pejabat itu.
Selain Mariati, rombongan itu disertai Pengurus Kanan Sumber Manusia dan Pentadbiran Azeman Ariffin, Pengurus Kanan Kewangan dan Akaun Puan Sharifah Zaini Syed Zain, Pengurus Harta dan Pentadbiran Hasni Farlina Abd Hasim, Pengurus Kanan Bahagian Teknologi Maklumat dan Komunikasi Abdul Halim Hafiz, Pegawai Tadbir Bahagian Harta, Shahrul Azim Rambli dan Penolong Pegawai Tadbir di Jabatan Sumber Manusia dan Pentadbiran, Yussa Yunus.
Mereka telah melawat biro Kedah dan Perlis sejak tiga hari lepas.
Puan Mariati berkata lawatan juga akan dibuat ke biro-biro di Pantai Timur dan selatan.





No comments:

Post a Comment