Tuesday 3 March 2015

DRB-Hicom Taja Anugerah Media Pahang...



Siapa yang bakal membawa pulang anugerah Tokoh Media Pahang bakal terjawab pada majlis Anugerah Media Pahang DRB-HICOM Bhd 2015 awal bulan depan.
Presiden Kelab Media Pahang (KMP), Nik Naizi Nik Husin berkata anugerah bakal dinobatkan kepada pengamal media yang berperanan menaikkan nama negeri Pahang.
Beliau berkata anugerah akan turut diberi bagi kategori Kewartawanan Media Elektronik Cemerlang, Kewartawanan Media Cetak Cemerlang (Rencana) untuk bahasa Malaysia, Inggeris, Mandarin dan Tamil serta Fotografi Cemerlang.
Anugerah dijangka disampaikan Ketua Pegawai Eksekutif DRB-HICOM Bhd, Tan Sri Mohd Khamil Jamil pada majlis yang dijadul turut dihadiri Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah.
Nik Naizi memberithu Bernama majlis anugerah tersebut mendapat penajaan penuh DRB-HICOM Bhd yang menawarkan hadiah keseluruhan berjumlah RM45,000.
Penyerahan penajaan berlangsung di Kuantan hari ini.
Ketua Kumpulan Bahagian Komunikasi DRB-HICOM Bhd, Shaikh Abbas Ibrahim berkata tajaan itu bagi menghargai peranan media yang banyak memberi input kepada masyarakat tentang negeri Pahang.
"Pada masa yang sama kita juga berharap penajaan ini akan memberi semangat kepada pengamal media di Pahang untuk menghasilkan artikel dan gambar yang lebih baik pada masa akan datang," katanya.
-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment